Sunday, June 23, 2013

Royal Botanic Garden


Nobena skrivnost ni, da so popolni sončni dnevi na Škotskem redkost. Tudi poleti. V sredo je tako kazalo, da bo četrtek res čudovito lep in da bi ga bilo škoda preždeti na šoli zaradi Film Cluba. V četrtek zjutraj sem se zato takoj po prihodu na delo vsedla za računalnik, vrgla skupaj poster z rdečim napisom Change of plan! in oznanila, da danes gledanje filma odpade, ker je edinburški botanični vrt neprimerljivo boljša ideja. In res je bila. Sonček, sonček in še enkrat sonček do te mere, da je bilo še meni v dolgih črnih hlačah neznansko vroče. Kraljevi botanični vrt pa je sijal v vsej svoji lepoti in končno sem si ga lahko ponovno v miru ogledala. Nazadnje, ko sva bila z Davidom tam, naju je namreč deloma pregnal dež, deloma pa varnostnik, ker se je bližal čas zaprtja. Tokrat pa sem imela čas in vreme na svoji strani. Nadsuper popoldne.



Del alpskega kotička.






Thistle. Škotski emblem, če kdo ne ve.




Študentom sem ob prihodu dala prosto, ker so le odrasli, in jim naročila, da imajo uro in pol časa, če se želijo z mano ob 5h vrniti nazaj v center. Da naj si ga vzamejo lepo na izi in se zrelaksirajo. Na vratih so čakali že ob pol 5h, češ, da so vse videli in da bodo šli nazaj, ker bi radi šli še na Arthur's Seat. Ja, prav, vi kar pojdite, jaz grem pa še malo zalegnit na travo in prebrat kakšno stran ali dve. Škoda sonca za hiperaktivnost.

Pogled nazaj proti centru. Grad na desni.
Moj končni seštevek videnih veveric: tri.


No comments:

Post a Comment